Toplam Kalite Yönetimi
Toplam Kalite Yönetimi
· Hastalarımızın ihtiyaçlarını karşılamak için kullandığımız işgücü, ürün ve hizmet kalitemizi tüm çalışanlarımızın katma değeri ile sağlamak.
· Süreçlerin, ürünlerin ve hizmetlerin sürekli iyileştirilmesi yolunda hasta memnuniyeti ve çalışanların bağlılığını sağlamak.
· Sürdürülebilir mükemmellik sağlayan bir yönetim tarzı ile sürekli iyileştirme çalışmaları kurumsal hedefimizdir.
· Üst yönetimin liderliğini, tüm çalışanların katılımı ve uzun dönemli sistematik değişim programlarıyla uygulamak.
· Yönetimin katılımıyla iletişim, sürekli gelişme, eğitim, ekip çalışmaları ve süreç iyileştirme çalışmaları yapmak.
· Doğru ve etkili yönetimle, hedeflenen düşük maliyetle kaliteyi üretmek.
· Başarı için; planlama, uygulama, kontrol ve önlem döngüsünü sağlamak.
· Mevzuat ve yasal şartlara uymak.
· Çalışma arkadaşlarımıza uygun bir iş ortamı sağlayarak onların beklentilerini aşmak.
· Kalite Yönetim sistemimizin etkinliğini korumak, firmamızı sürekli iyileştirmek ve geliştirmek
Değer Önerimiz
· Orijinal Ürünlere Ulaşım
· Ürünlere Uygun Maaliyetlerle ulaşım
· Ömür Boyu Ücretsiz Ürün Bakımı
· Tüm Mağazalardan İade ve Değişim İmkanı